Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΡΑΒΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ





Ελληνας και οικονομία χρημάτων?

Τι λέτε ρε παιδιά! Γίνονται αυτά τα πράγματα?

ΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Αυξηθήκαν οι πωλήσεις στις Porsche τον τελευταίο μήνα. Γιατί σας φαίνεται παράξενο?
Ο Ελληνας, είδε ότι έπεσαν οι τιμές και έτρεξε να σηκώσει τις καταθέσεις του και να πάρει ακριβό αυτοκίνητο, Πως αλλιώς θα χτυπήσεις την γκόμενα και θα ζηλεύει ο γείτονας ?
Το γεγονός ότι αυτό το αυτοκίνητο χρειάζεται «τάισμα και συντήρηση» δεν φαίνεται να τον απασχολεί καθόλου. Η Porsche να είναι στο γκαράζ, και ένα σάπιο μαρούλι στο ψυγείο.

ΑΚΡΙΒΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
Αν δεν πληρώσω την μακαρονάδα 20 ευρώ το πιάτο, δεν μπορώ να την φάω, βρε αδερφέ!
Εχω γνωστό άνεργο παρακαλώ, που δεν δίνει την διατροφή για τον γυιό του κάθε μήνα-γιατί δεν δουλεύει, άρα δεν έχει εισοδήματα- αλλά ξέρει όλα τα εστιατόρια του Κολωνακίου απ έξω, τα κρασιά ανάλογα με την αύξουσα τιμή που έχουν στον κατάλογο και καμαρώνει και το Peugeot 307cc που το έχει παρκαρισμένο απ έξω και χρωστάει 3 δόσεις στην Τράπεζα.


ΑΚΡΙΒΑ ΡΟΥΧΑ

Αλλο μανίκι αυτό ! Τι, δεν είναι Armani? Βγάλτο απο πάνω μου ! Το δικό μου δέρμα σηκώνει απο Gucci και πάνω. Στα επώνυμα μαγαζιά πάντα θα δεις κόσμο. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην φορέσω φουλάρι Hermes και αν δεν το καταλάβεις, θα σου δείξω την απόδειξη που αναγράφει ένα νούμερο που αντιστοιχεί σε 2 μηνιάτικα ενός μέσου Ελληνα. Παρεπιπτόντως, το σάπιο μαρούλι παραμένει στο ψυγείο.




ΑΚΡΙΒΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

Τρέχα, άνοιξε το καινούργιο χοροπηδάδικο στην παραλία! Αμέσως, να κατέβω παραλία, να κάνω 2 ώρες για να μπω στο πάρκινγκ το οποίο κατά την έξοδό μου θα πληρώσω 12 ευρώ, να πέσω στα πόδια του πορτιέρη να με αφήσει να μπω μέσα πληρώνοντας 10 ευρώ είσοδο και να ανακαλύψω ότι πρέπει να δώσω άλλα 10 για να πάρω ποτό, να στριμωχτώ με άλλους 250 σε ένα χώρο για 15 άτομα, να μου πιάνουν όλοι τον κώλο κυριολεκτικά, να μην μπορώ να ανασάνω γιατί το μοδάτο club δεν έχει εξαερισμό και όλοι καπνίζουνε σε ένα χώρο που απαγορεύεται το κάπνισμα, να μου πιάνουν όλοι τον κώλο κυριολεκτικά και στο τέλος να αποχωρήσω καταευχαριστημένη και καταδιασκεδασμένη, όπου θα μου ξαναπιάσουν τον κώλο μεταφορικά αυτή τη φορά, γιατί δεν θα πάρω απόδειξη ούτε απο το ποτό ούτε φυσικά απο το πάρκινγκ. Την άλλη μέρα θα κάνω ανάρτηση στο troktiko καταγγέλοντας τους, το επόμενο Σάββατο θα ξαναπάω και γυρνώντας θα φάω το σάπιο μαρούλι για να μην το βλέπω αλλο πια στο ψυγείο.!

Ναι, με λένε νεοέλληνα, είμαι σε περίοδο οικονομικής κρίσης και θα σας τελειώσω όλους!

Εκτός απο μένα φυσικά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: