Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΠΗΘΩ ?








Οπως θα καταλάβετε έχω ένα μικρό θεματάκι με την με τους δημοσίους υπαλλήλους. Ο λόγος?
Απλά πιστεύω, ότι ο Ελληνας είναι εκ φύσεως τεμπέλης.

Σαν λαός , θεωρώ, ότι η νοοτροπία μας δεν είναι καλή. Γενικά, είμαστε της εύκολης λύσης, του εύκολου χρήματος, της ξάπλας, της καλής ζωής, της «καρέκλας» και της τεμπελιάς.
Εξού και η παροιμία « η φτώχεια θέλει καλοπέραση» Και τόσα χρόνια δεν βρέθηκε κάποιος να πεί ότι, όχι δεν θέλει η φτώχεια καλοπέραση, η φτώχεια θέλει δουλειά!

Για να φτάσουμε στο σημείο που είμαστε τώρα, σαφώς και φταίνε οι πολιτικοί μας, ΑΛΛΑ σίγουρα φταίμε και εμείς. Πως ψηφίζεις κύριε, έναν μαλάκα που ξέρεις ότι τα παίρνει? Τον ψηφίζεις, είτε γιατί σου έχει υποσχεθεί ότι θα σε βολέψει σε θεσούλα στο δημόσιο για να εξασφαλίσεις το υπόλοιπο της ζωής σου στην πλάτη των φορολογουμένων που θα πληρώνουν τον μισθό σου βρέξει-χιονίσει, είτε γιατί θα σου βγάλει την άδεια για το μπαράκι ακριβώς πάνω στην θάλασσα, είτε γιατί θα σου δίνει μίζες για δημόσια έργα κλπ κλπ.

Είναι γνωστό ότι είμαστε η χώρα με τους περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους. Τι σημαίνει «μόνιμος υπάλληλος» δεν καταλαβαίνω! Γιατί μια χώρα έχει μόνιμους υπαλλήλους ? Είναι τόσο καλοί που φοβάται ότι δεν θα βρεί άλλους άμα τους χάσει? Δεν ξέρεις ότι ο Ελληνας άμα σιγουρευτεί ότι «δεν τον κουνάει κανένας» θα σου αλλάξει τα φώτα?

Εγώ δουλεύω σε ιδιωτική εταιρία και είναι αδιανόητο να μην είμαι στην δουλεία μου στις 9 το πρωί. Είναι αδιανόητο να μην σηκώσω το τηλέφωνο που χτυπάει, να μην εξυπηρετήσω τον πελάτη που είναι στην γραμμή ακόμα και αν δεν είναι στο δικό μου τμήμα. Είναι αδιανόητο να φύγω απο την δουλειά μου πριν την λήξη της βάρδιας και σίγουρα δεν υπάρχει περίπτωση να φύγω απο την δουλειά μου για να πάω για καφέ.

Και να μην πιάσω στο στόμα μου τα επιδόματα !!

Τι σημαίνει «επίδομα έγκυρης προσέλευσης» μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος??? Εχουνε τύψεις που τους ξυπνάνε το πρωί για να πάνε στην δουλειά τους??

Τι σημαίνει «5000 ευρώ μισθός οι λιμενεργάτες και οι οδηγοί του ΟΣΕ»? Χρειάζεται πτυχίο απο το Harvard για να ξεφορτώσεις ένα πλοίο και να οδηγήσεις το τρένο, ρε??

Τι σημαίνει «κλειστά επαγγέλματα»?? Θα με πληρώνετε όσα λεφτά γουστάρω για να βάζω μια υπογραφή στα συμβόλαιά σας, και όταν βγώ στην σύνταξη θα πληρώνετε αυτά τα λεφτά στον γυιό μου και βουλώστε το γιατί έτσι γουσταρίζω!!

Τι σημαίνει « έχω υπογράψει 6μηνη σύμβαση αλλά τώρα που έληξε, θέλω να διοριστώ» Δεν υπόγραψες 6μηνη σύμβαση, ρε μεγάλε? Τι θέλεις τώρα δηλ.? Ο πατέρας σου θα σε διορίσει ή η μάνα σου. Γιατί εγώ, αν λήξει η 6μηνη σύμβαση που έχω, απλά θα φύγω χωρίς να ζητήσω τίποτα. Εσύ τι ζητάς δηλαδή?

Πάτε καλά? Ξέρετε πόσοι υπάλληλοι είναι διορισμένοι στο δημόσιο και δεν έχουν ούτε καρέκλα να καθίσουν,? Ποιός τους πληρώνει αυτούς, που το θεωρούνε και κεκτημένο και έχουνε και απαιτήσεις?

Φυσικά και να απολυθούν όσοι δημόσιοι υπάλληλοι δεν χρειάζονται. Φυσικά και να κοπούν τα ηλίθια επιδόματα που παίρνουν. Φυσικά και να ελεγχούν οι μισθοί τους και οι καταθέσεις τους.

Και για να κλείσω το σεντόνι, θα σας πω συνομιλία με γνωστή μου που δουλεύει σε Δημαρχείο, το οποίο βρίσκεται κοντά σε δασάκι με καφετέρια.

Της τηλεφωνώ στις 11 το πρωί στο κινητό της και της λέω χαριτολογώντας «Δεν φαντάζομαι να πίνεις καφέ στον ήλιο, στην απέναντι καφετέρια»?

Και τι μου απαντάει ρε παιδιά?

«Μη μου πείς ότι είσαι εδώ? Που είσαι, δεν σε βλέπω»!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: