Τρίτη 13 Απριλίου 2010

ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΕΝΑ ΒΡΑΔΑΚΙ ...

Τους τελευταίους μήνες το μόνο πράγμα με το οποίο ασχολούνται όλοι, είναι η κρίση. Και είναι φυσικό αφού είναι κάτι που μας έχει πλήξει όλους και μας αφορά όλους.

Ακούω τους ξενοδόχους, του μαγαζάτορες, τους εστιάτορες να κλαίνε και να χτυπιούνται για την πελατεία που έχει πέσει, για τα έξοδα που έχουνε, για τους υπαλλήλους που θα απολύσουνε κλπ κλπ. Κανένας τους όμως δεν λέει τίποτα για τις τιμές που έχουνε και τι σκοπεύουνε να κάνουμε με αυτές.

Τελευταίο παράδειγμα που μου έγινε πάθημα και μάθημα.

Εγώ με το Κολωνάκι έχω την σχέση "τρία πουλάκια κάθονται και αγνάντευαν το Σούλι".
Η οικονομική μου δυνατότητα ουδέποτε μου επέτρεψε να ψωνίσω σε αυτή την περιοχή και να είμαι γενικά θαμώνας, εκτός απο κάποιους άσχετους καφέδες με φίλες "Ψώνια".

Γυρνώντας λοιπόν απο τον οφθαλμίατρο- ο οποίος απλά άλλαξε διεύθυνση για να γίνει πιο γνωστός και πήγε απο τα Πετράλωνα στο Κολωνάκι, αλλά εξακολουθεί να είναι του ταμείου μου οπότε δεν πληρώνω- ο γυιός μου με παρακινεί να πάμε σε ένα εστιατόριο εκεί γύρω να φάμε.

Καλός ο καιρός, εξω τα τραπεζάκια, ωραίος δρόμος για χάζι, ε δε βαριέσαι δεν τρώμε και κάθε μέρα στο ΚΟλωνάκι.

Το εστιατόριο στην Λουκιανού, 2 παρεές μέσα, οι σερβιτόροι σκότωναν κάτι μύγες εκείνη την στιγμή, καθίσαμε τέλος πάντων.

Ο χώρος περιποιημένος, ξύλο γύρω γύρω, ολα θαυμάσια.
Λέω στον γυιό μου "πάω στην τουαλετα, παρηγγειλε μου ένα μπιφτέκι απλό".

Γυρνώντας, έχει ήδη παραγγείλει (μόνοι μας ήμασταν άλλωστε) και με ενημέρωνει ότι πήρε ένα μπιφτέκι, μια χωριάτικη σαλάτα, μια μερίδα καλαμαράκια και 1 πορτοκαλάδα.

Ως εδώ όλα καλά. Η σαλάτα σε ωραίο μπώλ και μπόλικη. Το μπιφτέκι συνοδευόταν απο καμμένες μεσημεριανές πατάτες ( η ώρα ήταν 8 το βράδυ) του φούρνου, το καλαμαράκι κατεψυγμένο φυσικά!!.

Ενα φαγητό που το έτρωγα και στο σπίτι μου.

Και έρχεται η ώρα του λογαριασμού! 48 ευρώ !! Ντόινγκ !!

Το καλαμαράκι κόστιζε 17 ευρώ, το μπιφτέκι 13, η σαλάτα 15 και τα ρέστα η πορτοκαλάδα !

Το μπιφτέκι ήταν πιο φτηνό απο την σαλάτα !!! Απο το αγγούρι και την ντομάτα !!

Πληρώνω τον λογαριασμό , δεν αφήνω ούτε ένα ευρώ για μπουρμπουάρ και οταν φωνάζω το σερβιτόρο του λέω

"Δεν μείναμε καθόλου ευχαριστημένοι, δεν θα ξανάρθουμε και το μπουρμπουαρ σου να το αφαιρέσεις απο την τιμή της σαλάτας"

Πήρα την απόδειξη και φύγαμε. Ο γυιός μου "πάλι ρεζίλι γίναμε" αλλά δεν με ενδιαφέρει καθόλου.

Αυτή ήταν και η τελευταία μου επίσκεψη στο Κολωνάκι για φαγητό και είμαι σίγουρη ότι ο εστιάτορας αύριο θα βγεί στα κανάλια και θα βρίζει την κρίση και την κυβέρνηση - αλλά επουδενή δεν θα βρίζει τις δικές του υπηρεσίες και φυσικά τις δικές του τιμές, τις οποίος αυτός σίγουρα θεωρεί λογικές !

Αλλωστε, δεν πιστεύω ότι θα τρώει στο μαγαζί του!

Δεν υπάρχουν σχόλια: