Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

ΨΩΜΑΚΙ ΜΥΡΩΔΑΤΟ***

Ακολουθεί συνταγή για παρασκευή σπιτικού άρτου και ΔΕΝ αναφέρεται σε ακαμάτρες κόρες (βλ. chocolatier No. 1) αλλά σε ..καμάτρες κόρες (βλ. chocolatier 2 & 3)

Το μόνο μυστικό...λέγεται καλύ ζύμωμα.

Λοιπόν όσες έχετε αρτοπαρασκευαστεί μην ασχοληθείτε καθόλου. Ρίχτε τα υλικά στον κουβά. Οσες δεν έχετε ή δεν σας φουσκώνει (όπως στην δικιά μου περίπτωση) κάντε το εξής:

Αρπάξτε μια μεγάλη λεκάνη και ρίξτε μέσα
1κ. αλεύρι για ψωμί (μπορείτε λευκό ή ολικής αλέσεως)
3 φακ. μαγιά ξηρή
600 γρ.νερό (δηλ. 3 φλιτ.τσαγιού)
2 κουτ.γλ.αλάτι
1/2 φλ.λάδιΑρχίστε το ζύμωμα. Δώστε του να καταλάβει. Οσο πιο πολύ ζυμώσουμε τόσο πιο αφράτο θα γίνει.
Το αφήνουμε σκεπασμένο για 1/2 ώρα σε ζεστό μέρος μέχρι να τουμπανιάσει και να γίνει έτσι..

Ξαναζυμώνουμε για λίγο και φτιάχνουμε καρβελάκια (σε ότι σχήμα μα βολεύει chocolatier no.1, ξέρεις εσύ!) και ψήνουμε σε 200 βαθμούς περίπου για μια ώρα.

Εγώ το κόβω στη μέση και τα φυλάω στην κατάψυψη. Ετσι για 2 εβδομάδες έχω πάντα ψωμί ζυμωτό και σπιτικό.

Υ.Γ Αφορά τις chocolatiers No. 1 & 2 (Ημαρτον!!)
Οταν θέλουμε να αφήσουμε κάποιο σχόλιο κυρίες μου!! πάμε κάτω απο την ανάρτηση που λέει σχόλια και γράφουμε ότι θέλουμε. Dacor?

Που μόνο στα λούσα είναι το μυαλό σας!!

2 σχόλια:

The 1 chocolatier είπε...

Μμμμ... Delicious φαίνεται!! Next time δοκίμασε μικρά στρογγυλά τυρόψωμα..όπως έφτιαχναν οι γιαγιάδες στο χωριό καο γλείφαμερα δαχρτλά μας..!!!:-) Φέρε μια φετούλα αύριο να δοκιμάσω!!

The 1 chocolatier είπε...

Σούπερ!!!!
Εμένα εχθές στον αρτοπαρασκευαστή δεν μου φούσκωσε γμτ...
Θα κάνω πάλι σήμερα αυτή την συνταγή. Δουλεύει και στο μηχάνημα με αυτές τις αναλογίες???