Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

τάρτα απο leftovers

Καλημέρα
Επειδή σίγουρα σας έχουν μείνει υπολλέιματα απο γαλοπούλα και άλλα απο το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, και τα έχετε τοποθετήσει στην κατάψυξη όπως είχα κάνει κι εγω, σας έχω μια πολύ ωραία ιδέα...
Εγω βρήκα στην κατάψυξη
- γαλοπούλα μαγειρεμένη ξεκοκαλισμένη και κομμένη μικρά κομματάκια
- γέμιση απο πρασόπιττα που είχε περισέψει απο προχθές (δεν είχε χωρέσει όλη στην ταρτιέρα)
- και γιουρτάκι....

Παίρνουμε ενα έτοιμο φύλο κουρού ή σφολιάτα. Εγω επειδή δεν είχα έτοιμο φύλο και ήταν κλειστά τα μαγαζιά, έφτιαξα μια ζύμη μπριζέ για τάρτες.

-250γρ αλέυρι για όλες τις χρήσεις
-125 γρ βούτυρο παγωμένο
-1 ολόκληρο αυγό
-λίγο νεράκι

Τρίβουμε το αλεύρι με το βούτυρο μέχρι να ενσωματωθεί και προσθέτουμε το αυγό και όσο νεράκι χρειαστει για να γίενι μια ζύμη που δεν κολλάει στα χέρια. Αφήνουμε κανα 20λεπτο να ξεκουραστει.
Στο μεταξύ ανακατεύουμε τα υλικά της γέμισης και τα δένουμε με λίγο γιαουρτάκι (1-2 κουταλιές της σούπας).
Ανοίγουμε το φύλο με έναν χοντρό πλάστη και το στρώνουμε στην βουτυρωμένη ταρτιέρα να καλύψει και τα πλαινά τοιχώματα. Τρυπάμε με ενα πιρούνι την ζύμη πολλές φορές. Με το τρύπημα αποφεύγουμε το ψήσιμο της ζύμης πριν την γέμιση για να μην φουσκώσει.
Απλώνουμε απο πάνω την γέμιση.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180-190 βαθμούς μέχρι αν ροδίσει, περίπου 50-55 λεπτά...

Αχ εγω δεν δοκίμασα κάν, έχω μπεί σε αυστηρό πρόγραμμα απο εχθές, αλλά ο καλός μου θα την χαρεί όλη μόνος του!!!!

Καλή επιτυχία

Δεν υπάρχουν σχόλια: