Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Τα Σαββατοκύριακα για μένα πάντα ήταν πιο δημιουργικά απο την υπόλοιπη εβδομάδα.

Ηταν οι 2 εκείνες ημέρες που μπορούσα να τις αφιερώσω στην οικογένειά μου και στον εαυτό μου και πάντα φρόντιζα να κάνω κάποιο ξεχωριστό φαγητό, που ήθελε περισσότερη προεργασία και που τις "κανονικές" ημέρες της εβδομάδας, η κούραση δεν μου το επέτρεπε.

Αυτό το Σάββατο λοιπόν ασχολήθηκα με τα burittos.



Χρειαζόμαστε:

6 πίτες τορτίγιας
1 στ.κοτόπουλο
1 πράσινη πιπεριά
1 κόκκινη πιπεριά
1 κουτ. μανιτάρια
1 κρεμμύδι
Λίγο τριμμένο τυρί.

για την σάλτσα
1 γιαούρτι
πάπρικα (ή για όσους αντέχουν καυτερή πιπεριά)

Σωτάρουμε το κρεμμύδι και προσθέτουμε το κοτόπουλο ψιλοκομμένο. Μόλις αρχίζει να "τσιμπιέται" το κοτόπουλο προσθέτουμε τα λαχανικά και αφήνουμε λίγο να ενσωματωθούν.

Ανακατέουμε το γιαούρτι με την πάπρικα.

Παίρνουμε μια τορτίγια, την αλοίφουμε με την σάλτσα μας και την γεμίζουμε με την γέμιση που έχουμε ετοιμάσει. Την τυλίγουμε ρολάκι. Αφού τις ετοιμάσουμε όλες, πασπαλίζουμε με τριμμένο τυρί και τις βάζουμε στον φούρνο για 5 λεπτά.


Εγώ αρκέστηκα σε μια σαλάτα, διότι τα κιλά των χριστουγέννων ακόμα είναι ξαπλωμένα στους γοφούς μου και ειλικρινά δεν ξέρω αν σκοπεύουνε ποτέ να φύγουν απο εκεί.



Και επειδή ζήλεψα την /aktida.blogspot.com/ και τα κέικ που φτιάχνει, έκανα και εγώ ένα για τον γυιό μου, με σοκολάτα




Καλή εβδομάδα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: